REKLAMA
ALotko
Stajniak 3
MLotko
Stajniak 1
Stajniak 2
START arrow Wydarzenia arrow Targi, niczym zaprojektowane przez Pininfarinę
W numerze 5/2017 m.in.: -

 

Producenci i przewoźnicy na targach SilesiaKomunikacja 2017

 

Konkurencja na rynku międzynarodowych przewozów pasażerskich.

 

Przewozy pasażerskie pomiędzy Warszawą a stolicami krajów Europy Zachodniej

 

Autobus przyszłości wg Mercedesa

 

Bezpieczeństwo dzieci w podróżach turystycznych autokarami

 

  

Artykuły on-line dostępne w zakładce Do pobrania

 

 

Instytut Naukowo-Wydawniczy SPATIUM sp. z o.o. ul. 25 Czerwca 68 26-600 Radom tel.: +48 48 369 80 74 fax.: +48 48 369 80 75 wydawnictwo@inw-spatium.pl http://inw-spatium.pl

Targi, niczym zaprojektowane przez Pininfarinę

Doskonale zaprojektowany autobus czy samochód osobowy, taki jaki wychodził spod ołówka Battisty Pininfariny, aby odnieść na motoryzacyjnym rynku sukces musi mieć kilka cech, które ten sukces gwarantują. Musi być piękny, praktyczny oraz zachwycić branżę w odpowiednim momencie. Cechy doskonałego pojazdu posiadają także, organizowane w Targach Kielce od 2003 roku Międzynarodowe Targi Transportu Zbiorowego TRANSEXPO.

Kiedy w styczniu 2003 roku pojawiły się statystyki dotyczące sprzedaży autobusów w naszym kraju w poprzednim roku, sytuacja branży przedstawiała się kiepsko. W 2002 roku sprzedano w Polsce 1221 nowych autobusów, o 12,4% mniej niż rok wcześniej. Tak kiepsko na rynku autobusów nie było w kraju od siedmiu lat. Targi są barometrem branży, mogą być także antidotum na kryzys. Debiut targów branży transportu miejskiego w tym okresie okazał się strzałem w dziesiątkę. W Targach Kielce swoje nowości zaprezentowało 94 wystawców i choć 2500 metrów kwadratowych ekspozycji nie robi dziś wrażenia to wtedy wystawa okazała się sukcesem.

Zmiany na rynku, TRANSEXPO rośnie

Od 2003 r. Międzynarodowe Targi Transportu Zbiorowego zmieniały się i rosły. Po pięciu latach od debiutu wystawa obejmowała już 10 tys. metrów kwadratowych. Rok 2008 był też pierwszym, kiedy stoiska autobusowe zbudowano w halach targowych. Rozszerzono zakres branżowy o transport turystyczny, podmiejski. Dotychczas była to wystawa komunikacji miejskiej, od 2008 skierowana została do szerszego grona odbiorców. Zmieniał się także rynek autobusowy w Polsce. Jako jeden z przykładów można pokazać największą europejską fabrykę jaką we Wrocławiu ma VOLVO.

Targi zaprojektowane jak ferrari

Sukces TRANSEXPO nie wynikał jedynie z poprawiającej się na rynku sytuacji branży transportu zbiorowego. Wystawcy docenili profesjonalizm zespołu Targów Kielce. – Jak zawsze Targi Kielce stanęły na wysokości zadania, moja ocena dla organizacji, a także dla wydarzenia to piątka – mówił w 2016 roku Andrzej Mielcarek, KIEL Polska. Stoiska przygotowane zgodnie z zapisami umów, natychmiastowe rozwiązywanie problemów technicznych – to wszystko gwarantowało i gwarantuje możliwość skupienia się jedynie na ważnych i intratnych rozmowach biznesowych. – Technika targowa nie stanowi dla nas problemu, możemy się skupić jedynie na relacjach z klientami – podsumował ostatnią edycję Marek Opowicz, prezes sanockiego AUTOSANA. Również zgodnie z wytycznymi wystawców od 2014 roku targi odbywają się w cyklu dwuletnim, co zapewnia producentom możliwość przygotowania na wystawę premier i nowości.

Szczęśliwa 13-tka

XIII Międzynarodowe Targi Transportu Zbiorowego TRANSEXPO, które odbyły od 11 do 13 października 2016 roku w Targach Kielce potwierdziły dobrą koniunkturę w branży komunikacji zbiorowej, a także mocną pozycję wydarzenia na rynku targowym. To w Kielcach Ursus zaprezentował autobus z tzw. ekstenderem wodorowym, a umowę na dostawę nowych autobusów hybrydowych podpisali: SOLARIS BUS&COACH i Miasto Kraków. Podczas TRANSEXPO powrót na rynek rozpoczął po perturbacjach sanocki AUTOSAN. Wystawę odwiedziło ponad 5,5 tys. branżowych zwiedzających.

Do zobaczenia w Targach Kielce w 2018 roku.

Następny >
REKLAMA
Clicktrans
Wojtyła 1