REKLAMA
ALotko
MLotko
Stajniak 2
Stajniak 3
Stajniak 1
START arrow Książki arrow Wizerunek, wiedza, konkurencyjność. Wizja młodych
W numerze 12/2017 m.in.: -

 

 Multimodalny dworzec dla komunikacji autobusowej w Łodzi

 

Trzecia generacja MAN Lion’s Coach i nowy Neoplan Tourliner – autobusy pogranicza klas

 

Mercedes-Benz powraca do napędów hybrydowych

 

Charakterystyka mikroformowania wtryskowego. Konwencjonalne formowanie wtryskowe, dobór materiału, wtryskarki w mikroformowaniu wtryskowym

 

 

 

 

 Artykuły on-line dostępne w zakładce Do pobrania

 

 

Instytut Naukowo-Wydawniczy SPATIUM sp. z o.o. ul. 25 Czerwca 68 26-600 Radom tel.: +48 48 369 80 74 fax.: +48 48 369 80 75 wydawnictwo@inw-spatium.pl http://inw-spatium.pl

Wizerunek, wiedza, konkurencyjność. Wizja młodych

Aleksander Lotko (red.)

ISBN: 978-83-62805-34-1
Liczba stron: 200
Format: B5
Oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Spis treści

Cena 34,00 zł
(w tym 5% VAT)

 

Monografia jest rezultatem czwartej edycji corocznego projektu, realizowanego w wyniku potrzeby samorealizacji poprzez pracę naukową zgłaszanej przez studentów i doktorantów. Książka została włączona w serię wydawniczą monografii pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego. Treść obejmuje dość szeroki zakres zagadnień z zakresu dyscypliny nauki o zarządzaniu. Opracowanie składa się z trzech części: (1) wizerunek – problemy kreowania i zarządzania wizerunkiem podmiotów, (2) wiedza – zagadnienia zarządzania wiedzą, w szczególności jej tworzenia i ciągłego doskonalenia oraz (3) konkurencyjność – różne ujęcia wyróżniających zasobów organizacji, pozwalających osiągnąć przewagę nad innymi podmiotami.

Analizy przeprowadzili, w ramach własnej wizji, młodzi adepci nauki z Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu (z kręgu Studenckiego Koła Nauk o Zarządzaniu), Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

 

 

< Poprzedni   Następny >
REKLAMA
Infra
Wojtyła 1
Clicktrans