REKLAMA
ALotko
MLotko
Stajniak 2
Stajniak 3
Stajniak 1
START arrow Wydarzenia arrow Transexpo a sprawa polska
W numerze 12/2017 m.in.: -

 

 Multimodalny dworzec dla komunikacji autobusowej w Łodzi

 

Trzecia generacja MAN Lion’s Coach i nowy Neoplan Tourliner – autobusy pogranicza klas

 

Mercedes-Benz powraca do napędów hybrydowych

 

Charakterystyka mikroformowania wtryskowego. Konwencjonalne formowanie wtryskowe, dobór materiału, wtryskarki w mikroformowaniu wtryskowym

 

 

 

 

 Artykuły on-line dostępne w zakładce Do pobrania

 

 

Instytut Naukowo-Wydawniczy SPATIUM sp. z o.o. ul. 25 Czerwca 68 26-600 Radom tel.: +48 48 369 80 74 fax.: +48 48 369 80 75 wydawnictwo@inw-spatium.pl http://inw-spatium.pl

Transexpo a sprawa polska

Zbigniew Rusak

 Barometrem nadchodzących zmian w transporcie publicznym są targi Transexpo w Kielcach i towarzyszące im konferencje naukowo-techniczne organizowane przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej oraz Polską Izbę Transportu Samochodowego i Spedycji. W artykule omówiono nowe prezentowane na targach pojazdy, ich wyposażenie oraz systemy obsługi pasażerów.

 

Na początku roku wielu z nas nakreśla nowe plany na przyszłość. Warto się także zastanowić, jakie czekają nas wyzwania w polskim transporcie publicznym, kreowane przez zmieniającą się rzeczywistość i stale rozwijający się postęp techniczny. To spojrzenie do przodu jest szczególnie ważne obecnie, gdy nakreślane są plany nowych programów operacyjnych, ustalających ramy wydatkowania unijnych pieniędzy w nowej perspektywie finansowej. Brak odpowiednich decyzji podjętych w odpowiednim czasie może skutkować utratą klientów, dużych środków finansowych czy pogorszyć pozycję konkurencyjną. Dotyczy to zarówno producentów i dostawców usług, jak również przewoźników, dla których od wielu lat główną konkurencją jest wygodny, szybki i ciepły samochód osobowy, zajmowany przeważnie przez jedną osobę. 

Niewątpliwie barometrem nadchodzących zmian w transporcie publicznym są targi Transexpo w Kielcach i towarzyszące im konferencje naukowo-techniczne organizowane przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej i Polską Izbę Transportu Samochodowego i Spedycji. Targi zorganizowane w 2014 roku były ostatnią imprezą targową organizowaną w cyklu rocznym. Od teraz kielecka impreza organizowana będzie co 2 lata na przemian z targami Trako, poświęconymi transportowi szynowemu. Wg wystawców wydłużenie okresu pomiędzy targami da szansę większego skumulowania nowości, a w przypadku dużych koncernów pozwoli lepiej zharmonizować działania marketingowe w Polsce z polityką marketingową przyjętą dla całego koncernu. Organizatorzy targów mają także nadzieję, że zmiana częstotliwości skróci listę nieobecnych producentów – zwłaszcza tych, którzy mają fabryki i biura handlowe w Polsce.

 

Pełny tekst: AUTOBUSY – Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe 2015 nr1-2  

 

 

< Poprzedni   Następny >
REKLAMA
Infra
Wojtyła 1
Clicktrans