Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej w Warszawie |

Dzięki działaniom inwestycyjnym warszawska komunikacja
miejska jest coraz bardziej przyjazna. Na jakość podróży ma również wpływ
zachowanie pasażerów. Kampania Kierunek
życzliwość w komunikacji miejskiej, której organizatorami są Centrum
Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej
Miejska, Metro Warszawskie, Miejskie Zakłady Autobusowe, Zarząd Transportu
Miejskiego i Koleje Mazowieckie, a partnerami Warszawska Kolej Dojazdowa,
Polski Związek Niewidomych i Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej, ma na celu
zwrócenie uwagi na to, jak ważnym i niezbędnym elementem podróży jest życzliwe
zachowanie się względem innych pasażerów.
W taborze warszawskiej komunikacji miejskiej
(tramwajach, autobusach, pociągach KM, SKM i WKD) pojawiły się plakaty kampanii
zawierające siedem komunikatów z podziękowaniem lub prośbą o pomoc. W
specjalnym folderze ponadto opisano szczegółowo zasady życzliwego zachowania
się w środkach komunikacji miejskiej. Wydawnictwo trafiło do rąk mieszkańców
stolicy podczas Wielkiego Pikniku Rodzinnego.
|